Jag dog, jävla spindelfobi.

Fyfaaan, höll på dö när jag hängde tvätt.

Påbörjar hängningen och skymtar något i ögonvrån. Kikar mig omkring och på väggen sitter en råfet spindel. Fick hjärtat i halsgropen och blev helt paralyserad(om jag inte rör mig, då ser den mig inte och kan inte attackera mig) och började instinktivt fundera ut hur jag ska kunna döda den utan förstora moves.

Jag fann en bok som inte skulle ta större skada av lite spindelklegg. Jag skyndar mig att ta ett kort med långsamma rörelser och låter boken sedan inta rätt position för att hitta av spindelkräket. Och smäller till! FAAAAAN, tro inte att den dog, den föll ner på golvet och jag grips av panik och hoppar upp på en stol med ett skrik. Så jag klättrar mellan den och en fotölj när jag hänger upp den sista tvätten(hade jag stått på golvet kunde den ju kommit och krupit upp i min pyjamasbyxa och då hade jag svimmat). När jag hängt upp allt andas jag ordentligt och tar sats mot dörren och springer hela vägen upp med rysningar i hela kroppen och tårarna i ögonvrån.

Kommer jag ens att våga gå ner och hämta mina kläder när dom är torra, ytterst tveksamt.
Tänk om den fortfarande springer runt där på golvet då, eller ännu värre, sitter i något klädes-
plagg och följer med upp i mitt rum. Ååååh.

Om den ändå inte hade varit så jäkla stoooor.
En liten spindel är mycket lättare att döda.
Den var typ ungefär 3cm lång och 1½ bred.
Fanfanfan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback