Jag var sjukt duktig nu.

Fy fanken vad duktig jag varit nu!
Visst, jag tvättar fortfarande. Men har inte hunnit bädda rent och dammsuga än.
Jag är en sån som kan skjuta upp det en halvtimme-timme ifall jag känner att
jag har tid.


Men nu ringde J mig efter att han hade spelat tennis och sa att han hade tänkt
fara ut och springa med mig om jag hade planer på det. Och när han erbjuder
sig så för att jag ska slippa springa själv så är jag bara tacksam. Så jag snörde
på mig kläderna och vi for ut på min "hemmarunda" och jag var precis lika duktig
som sist jag sprang den, innan jag blev förkyld. Gick endast i sista backen. Och
så har jag nu varit ute 2 dagar i rad, annars brukar jag köra på ungefär varannan.
Alltså har jag minst en gång kvar den här veckan innan jag uppnått mitt "minst 3
gånger i veckan" mål. Sen så visar ju det att jag är fit for fight igen och helt utan
förkylning så att jag kan fortsätta i samma anda.

Det här leder nu till att jag ska precis gå ner och hänga tvätten och köra igång
sista maskinen för idag, hoppa i duschen och sen lägga mig och se antingen
bröllopsduellen eller lite satc. Alltså inge bädda rent eller dammsugande ikväll,
det hinns kanske med imorgon efter jobbet.

Åh, mamma hon var brun hon. Och snäll är hon.
Fick en vit ziptröja, ett par trosor, ett halsband och
ett par örhängen av henne nu när hon komme hem,
är så himla tacksam!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback