Lipsillstina.

Vad hände?
Jag tror att jag är en sån som behöver lipa lite ibland för att
lätta på trycket(eller hur man ska säga). Igår visade sig vara
en sådan dag.


Får höra dom tre fina orden med en baotakram, orden låg på min tunga
också. Men jag började storlipa, hur underbar kan han vara. Och hur skulle
det låta om jag försökte säga orden fint men med storgråten i halsen? Fick
istället ta och avvakta tills tårarna hade lagt sig. Snacka om att jag är en
riktigt blödig jävel.

Storfiskar´n är iväg och här sitter jag för tredje dagen i rad i mjukisar och är totalt förslappad. Jag inbillar mig själv att jag ska ut och springa snart också eftersom att det kommer vara svårt att få med J sen och då lär inte jag heller orka. Måste ju ha hunnit med allt innan sverige-danmark matchen då vi ska hejja och vråla. Kanske lite satc och sen löpa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback