Michael Jackson, död.

Imorse när vi var på väg(fick skjuts till baggböle för att cykla hem cykeln) så hörde vi på radion att Michael Jackson hade kollapsat och sen att han var död. Det lät så sjukt, vilket stämde? Och man trodde ju inte att han skulle vara den som dog vid 50år.

Tänker inte alls mer på det utan cyklar hem med uppkavlade byxor och i linne, det blåste
inte ens kallt i brantaste nedförsbacken, tänk om man fick fara på stranden idag. Men väl
hemma så gör jag som alltid, jag läser tidningen. Vad står där om inte att Michael Jackson
dog igår. Shit, då var det sant ändå. Har inte varit ett större fan av honom direkt, men det finns
mycket minnen från när man var mindre och andra hade honom som idol och kunde mima
varenda låt och dansa till. Och då tyckte jag faktiskt att det var rätt ballt, för så duktig var ju
inte jag direkt. Må han vila i frid.

Eftersom det blir gött väder idag ska jag försöka sola sidorna(som man nästan aldrig annars gör,
vilket är synd, det blir snyggare om man gör det). Resten av kroppen ska nog få vila från solen så
gott det går. Lär ju läsa hela dagen nu när jag äntligen kommit in i boken(Flyga Drake).

Ska bara sova en timme nu först.
Ingen brådska.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback