Midsommarhelgen.

Känns oerhört lockande att vara dyngförkyld så här nu när det ska bli fint väder hela veckan lång med riktig góvärme. Ska iallafall försöka ligga i solen en stund idag och se om det fungerar, lär väl somna.'

Snacka om att ha vänt på dygnet den här helgen då vi på midsommarafton somnade efter fyra på morgonen(vi hade kul och jag var en aningen på pickalurven kan man väl säga), bakis som man blev så tog man sig inte upp förns vid ett på midsommardagen och tvungen till att ladda upp inför en ny kväll då vi skulle till Örträsk. Jag sa hela tiden "det blir inte många droppar för mig" men självklart blev jag övertaggad och drack alla droppar jag tog med mig plus lite till och så ännu mer. Och det var förns vid 5 på söndagsmorgonen vi fick lägga oss ner i sängen för att kliva upp vid ett ännu en gång, tur som fan jag inte jobbar idag.

Jaja, ska berätta mer sen. Men mår inte helt hundra just nu och
tänker försöka vila lite och känna efter hur varmt det är i solsängen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback