Obehag.

Vilken jobbig dag. Inte jobbmässigt så utan mest för att kroppen inte
mådde helt okej. Efter lunchen höll jag på spy av värken, kanske förklarar
att jag hade rejält ont. Men efter en värktablett la det sig som tur var.


Har ryckt ut två tänder. Inte på mig själv alltså, utan på två flickor som efter lite övertalning blev riktigt stolta över att dom hade vågat. Fick mig själv att tänka ännu en gång "faan jag ska ju till tandläkarn idag" :/ jag vill inte, men har inget val. Sist fick jag ju tandläkarskräck iom ett fel dom gjorde så att jag hade ont i käften i tre månader. Tur det bara är undersökning idag, och jag hoppas på det bästa(självklart).

Sen ska jag springa därifrån hem till J. Lär dö i värmen.
Smälla av. Men kommer ju tvinga mig själv att härda.
Ingen musik har jag heller.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback