Prickikorv.

Jag önskar att jag kunde kapa av mig benen just nu, dom kliar sönder.
Om inte annat så kliar det så mycket att jag skulle kunna få dom att se
ut som två stora köttsår istället för prickikorvar.

Igår så var vi utanför stan på festligheter, kalas för 3 personer. Myggigt nanting.
Jag hade klänning och tunna strumpisar. Mina ben blev totalt utsatta. Jag har
räknat till 53(!!) bett, enbart på mina ben. Värst är fötterna och knävecken.

Om det inte vore för myggen så var det en riktigt trevlig kväll.
Och världen visade sig än en gång vara mycket liten. Ibland
begriper man inte hur det kan vara så.

Och efter utväxfixningen och toppningen så känns håret så himla mycket
fräschare. Dock lite risigt efter gårdagens frilla men det är lätt att återställa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback