Shoppoholic.

Imorse ville jag inte kliva upp, det kändes som att jag hade legat halvvaken hela natten. Mest troligt för att jag kom isäng så sent utan att hinna varva ner i lugn och ro. Och så är det ju när det är renbäddat som man vill ligga kvar och dra sig allra längst.

Slutade ju iallafall ett så det var ju tur det.
Ska lägga mig ute i solen ett tag för idag är
det varmt och gött ute. Mmm, i like.

När jag köpte min lilla väska förra veckan så insåg jag att jag har banne mig
lite väskor. En brun(gammal), en svart(från turkiet) och så nu den lilla. Så fjuttigt.
Har velat fram och tillbaka om olika väskor i evigheter. Nu låg det ute en friis & co
väska på bellme för en lämplig penning(jämfört med vad den kostar annars), 339:-
plus 49:- frakt ist för 690:- plus frakt. Den ser fin ut, har en lång rem precis som jag
vill att den ska ha och den är tanfärgad.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback