skitsnack.

Bläk, tiden bara går och jag känner mig helt slutkörd i huvudet.
Har läst, läst och läst. Om vadå? Jo, om eu-valet. Inte min starka
sida det där, men jag försöker. För jag vill kunna klaga med all
rätt till det sen om det inte blir som jag vill.


Det är nästan så tragiskt att jag suttit och tyckt synd om den borttappade
"nallen" som måste sitta på staketet här ute i regnet. Vilket den gjort några
dagar nu. Varför i hela friden gör jag det, är det för att jag skulle ha tyckt synd
om mig själv om det var jag som var lämnad där ute? möjligtvis.



På en stund kommer J hem, då ska jag hem och snöra ihop nå kläder.
Vet inte om jag ska med och se Söderling spela tennis-semin eller om
jag ska sitta kvar hemma. Förhoppningsvis har jag fått mina klänningar
från stylebystars.se också. Det borde dom ha gjort.

Hm, vad mer?
Jag fikade, diskade, bäddade och säckade ihop här.
Och ritat en bild på nasse.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback