Midsommardagsbilder och Såld!

Efter en rejäl kortis ute i solen då den väl kikade fram så har jag suttit
djupt försjunken i en bok(SÅLD!) och läst över 150 sidor om ren brutalitet.
Att dom ser sig själv som spermabrunnar och blir i princip ihjälslagna är
bara en bråkdel av det man fått läsa om hittills.


Ska ta och skutta in i duschen och tvätta mig själv och balsamera skatboet som
sitter där uppe på knoppen i hopp om att det går att borsta som vanligt sedan.
Känner mig äckligt flottigt ofräsch och det måste jag ändra på innan fotbollen.

______________________________________________________________________________________

I lördags var vi som sagt på pickalurven igen. Efter en rejäl bakismorgon så fick jag mig själv att tro att jag knappt skulle dricka något på kvällen. Fan vad jag lurade mig själv. När vi blåste på där i ganska många knyck för fort(vi hade dött om vi krockat är min tro) så slank det ner den ena efter den andra tills vi var framme där de sista förtärdes. Jag va på ett sjuhelsickes glatt humör. Och iom att jag fick min stämpel till inträdet gratis så blev det ju såklart ännu mer värt tills jag fick så ont i fötterna att jag tog chansen att gå barfota i glas istället för att gå längre i klackarna. Jag klarade mig. Men helt ärligt så var det hemresan som var absolut roligast, hade inte en tanke på att sluta då(vad fan hände med mig?). Det var mest grabbarna jag garvade åt, dom lekte i sanden och hoppade på ängen bland blommorna medans jag stod med kameran i högsta hugg. (Jag önskar jag fick lägga ut videoklippet)!

On our way.
'
Vi skymmer de 3 bak i skuffen oerhört bra.

Shake you´re ass to Riff raff ruff.

Hon var grymt trevlig.

Gräshäng.

Seriöst eller inte? Någon har säkert varit med om det.

Minst tio stycken i bilen och tio stycken på, frågan är hur bilen höll?

Änghopp.. wihooo!

..å en gång till!

Väl hemma där efter fyra, glad som bara den med
skorna i famnen. ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback