Dom kom idag.

När jag var ute och gick med Meja tidigare idag i det härliga vädret så fick jag ett smsavi om att skorna hade kommit och att jag kunde hämta ut dom på ok/q8 efter klockan 17.

Efter middagen så gick jag och hämtade ut dom vilket är alldeles nyss.
Sprätte upp tejpen och provade dom på en gång. 37orna sitter perfekt!
Är glad att jag inte chansade på en storlek större. Och nu så har jag mig
ett par vita sneakers till i sommar och inte bara ett par svarta. Sen vill jag
ju även hitta några snygga vita tygskor och ett par höga klackar.


Men nu har jag tre olika par skor här hemma som är oanvända och bara
väntar tills det blir sommar och dom får pryda mina fötter. Dom här, ett par
svarta lackballerinas och ett par bruna gladiatorinspirerade klackar.

Nu suktar jag ännu mer efter sommar.

Något ännu roligare är att jag måste vika tvätt, bädda rent och dammsuga nu.
Imorgon när jag jobbat klart kommer Anna hit en stund. Ska bli riktigt kul.


hahan nej va roligt :P

Tack så mycket :) Jag gillar att skriva.. även fast det egentligen bara handlar om en liten tripp till ICA ;)

2009-03-18 // 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback