Drev du med mig älskling?

Man känner sig helt begränsad så fort man har en dålig natt.
Som inatt. Då jag fått leva med huvudvärk sen igårkväll, men
när man vaknar har den äntligen gått över och man vill bara
få fortsätta sova. Men då är det jobb som vankas.


Alltså måste jag ta mig isäng ikväll i rimlig tid så att jag får sova och vara pigg imorgon. Att vara halvslö och ungarna vill pucklas och busa extra mycket ute just då tar extremt på krafterna. Synd. Annars hade jag sett fotboll med Sandra ikväll med nå vin och så. Hade varit riktigt kul, men skulle ändå bli tvungen att fara innan matchen var slut och ja det är ju ingen höjdare. Är iallafall glad att hon hörde sig för.

"Vi ses om en stund?" Eller hörde jag fel?
GUUUD så glad jag skulle bli om det är så.
Men en stund kan innebära 2-3 timmar.

Kunde inte hålla fingrarna i styr. På Bellme.se så är det reebok sneakers med bling som dagens vara.(Inte så mycket bling). Har ju ett par vanliga svarta men hade som planer på att inhandla några vita skor till sommaren. Dessa fanns i rött, grönt, lila, blått, vitt. Så självklart klickade jag hem ett par vita för 469 kronor plus frakt. Lär inte använda dom förns snön är borta och slasket inte pryder stan så att dom får hålla sig någorlunda fräscha. Men jag tror jag blir nöjd med dom och att storlek 37 passar(det brukar det göra), annars får jag försöka sälja dom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback