Hår på kroppen.


Trots en aningens för lite sömn inatt så har det varit en toppendag på jobbet. Har fått skratta tills tårarna kom, ungar är bara för härliga(dom påverkas visst också av solen). När dom fnittrar som en kärlekskrank tonåring(tidiga tonåren) eller när dom verkligen asflabbar, det är så härligt. Sen är det så roligt att få vara en fröken som kan skratta med istället för att säga "sluta, blahablaha". Det tror jag att dom också tycker.

Ett av samtalen handlade om att man får hår på kroppen när man blir äldre(ja, dom är mycket väl medvetna om att man får det och att tjejor blöder ur snippan och så vidare) att tjejerna får hår på snippan och killarna hår på snoppen. En unge kläcker ur sig att jag har hår på snippan för att jag är ju vuxen, dessutom var den nog lurvig sa dom. Och för att inte utöka information om att man kan raka, vaxa osv så håller man ju bara med och skrattar åt det och berättar att när killar blir stor så får dom hår i rumpan som brukar kallas för rövskägg och dom utbryter i gapflabb och fnitter som smittar av sig värre än en förkylning. (Skriver snippan eftersom det är det ordet dom använder).

Anna och lille Benjamin har varit hit också efter att jag slutat jobba
för dagen, grymt kul och trevligt. Var länge sen sist, och lillkillen har
blivit så stor. Det är så att man undrar vars tiden tar vägen.

Magen håller på att hungra sönder tack vare blodpuddingslunchen som man kväljer av bara att se och middag hade inte alls varit fel. God sådan helst.



» Leia

Haha. Lätt att och jobbigt är det tycker jag. Gillar inte att vara trött. :S





Så himla fin bild =)

2009-03-19 // 19:06:34
» Tess

ja har lagt upp lite nya inredningsbilder kika in så blir jag glad



å du ha en toppendag

kram

2009-03-20 // 00:41:11

otroligt fin bild, man bli glad av den:)

sv: tack, din kommentar värmde mkt<3

2009-03-20 // 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback