I feel like a carrot.

Okej. Mitt senaste inlägg blev ganska rörigt, men jag var stressad och onykter. Batterierna ut antingen tangentbordet eller musen var tvugna att tas ut så det fanns inte så mycket tid.

Men jag menade ungefär så som jag skrev. Och på förfesten med tjejerna(och några andra) så blev det ölspelet och det kändes som att jag var en av dom som fick mest klunkar. Nere hos Elin stod Anna med en spade i ena handen och en banan i andra, roligaste synen på länge och jag var i princip dubbelvikt av skratt. Det där med tv-spelandet sen, jag provade guitarr hero för första gången i mitt liv, fyfan så kass jag var trots att jag körde på easy. Men det var kul.

Igår sov vi så länge vi bara kunde, var lätt med tanke på att vi hade lite baksmälla båda två. Sen så lämnade J av mig hemma hos hans föräldrar så att hans mamma fick slinga mitt hår(ännu en gång) i massor och nu kommer silvershampot att bli välanvänt. Man kan säga att jag förbereder mig för sommaren, men imorse var det 5-6 minusgrader och nu snöar det. Så roligt så. Men om en och en halv vecka är det fjällen så jag ska väl inte klaga. Håret syns på bilden till höger, och ja jag är osminkad och ser rätt sliten ut men jag orkar faktiskt inte bry mig.

Som ni kanske märker av att jag sitter och skriver nu så har jag inte något jobb idag, sitter och myser framför tvn i min soffa och mitt städade rum(som inte blivit stökigt än, mest troligt för att jag knappt varit hemma). Ikväll blir det andra bullar, då är det step2kp som gäller och jag är taggad. Ska förbereda mig med att dricka mycket vatten nu under dagen vilket sägs göra att man ska orka mycket mer under träning.

Bilder från helgen läggs upp lite senare
om någon är sugen på att se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback