Pengarpengarpengar.

Jag vaknade upp med beslutsångest idag.

Först och främst kan jag ju nämna att det är strålande sol ute så att man bara skulle vilja hålla sig utomhus. Då tänkte jag lite snabbt att det var ju toppen då kan jag ju gå på stan. Varpå jag kommer på att det kanske inte är någon bra ide, då kommer jag bara spendera pengarna på en massa onödigt känns det som. Fast att jag vet grejer som jag vill ha, men jag kan lika gärna klara mig utan dom tycker jag.

Det är ju så att mina vinterskor jag har på jobbet inte ska få följa med mig till fjällen. Lär ändå bara få in snö i dom för att dom är ganska låga. Så vad sjutton ska jag ha på mig på fötterna? Jag har att välja mellan snowboard skorna(som jag inte provat på evigheter och inte vet vars dom är och då måste leta fram ganska precis nu) eller att köpa ett par nya skoterskor för närmre tusenlappen. Det känns ju skitsurt. Men jag lär ju kanske behöva dom någon annan gång framöver i mitt liv så varför inte köpa dom nu? Fan.

Men då kom jag att tänka så att far jag inte på stan och spenderar pengar så kanske jag kan köpa skoterskorna istället eftersom att jag faktiskt behöver dom. Men vad ska jag då göra idag? Ja beslutsångest och vel fram och tillbaka.

Måste ju sen nämna en kul grej som jag såg i fredags.
Jag var in på butiken ovanpå team sportia och kikade, hamnade bland skorna och
vad var det jag såg? Jo, likadana skor jag hade beställt hem från Bellme. Jag trodde
inte ens att dom fanns i butik, haha. Men en annan grej var att dom kostade 700:- i
butik och jag fick mina för 527:- med frakten inräknad. Hur värt kändes inte det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback