Svetten flödade.

FY F*N så slut jag blev av träningen.

Okej, jag var slut förra måndagen, men idag blev det än värre. Och så kände jag mig allmänt snurrig, tur jag kunde stegen sen förra veckan, annars hade jag snubblat på brädan och skämt ut mig. Garanterat.

Imorgon har jag inge jobb i almanackan så om det förblir så då måste jag städa och tvätta och eventuellt ta en rajd in till stan. Måste köpa en till sån där skjorttunika, gillar den så grymt mycket(men i annan färg) och kanske lite nytt smink(igen! suck..) tar inte det ena slut så är det de andra.  Får se vad som hinns med.

Snart ska jag se Spårlöst, får se om jag bölar och är lika
blödig som förra måndagen då jag storlipade.

Imorgon kanske mina skor kommer?


Tycker att den här bilden är grym! Tog den i lördags när vi var ute med
skotrarna och så här blev det. Inte minsta lilla redigering alltså, precis så
är det med bilderna jag la in i inlägget nedan. Oj så jag gillar min kamera.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback