70år i en 20årings kropp?


Powernap på 3½ timme, är det mänskligt?
Det var vad jag ägnade min tid åt när jag slutade klockan ett.
Känns väldigt klyftigt just nu, men jag mår inte helt hundra.


Jag och E pratade på jobbet idag om att man alltid känner sig så trött och sliten, man sover som ett litet barn och känner sig som en riktig gamling i kroppen. Är det en yrkesskada att man känner så när man arbetar med barn? Som nu, att jag somnade och sov så länge när jag väl hade en kortdag.

Vet dock inte vad trycket i bröstet beror på. Jag har inte kommit igång helt med träningen efter sjuktid, beror det på passet igår? Är det hjärtat eller är det rejäl träningsvärk i bröstspartiet? Beror det på skranåkningen idag med 4års? Att det blev som träning att gå upp, upp, upp? Ärligt talat vet jag inte vad det beror på och jag är av den nojiga sorten så att jag tror ju alltid det värsta men hoppas på träningsvärksaltenativet.

Känner mig helt slut och har ont i huvudet, trots att jag borde vara utvilad.
Suck.. Gammal var det ja..


Sitter och kollar om jag hittar någon mixer eller mixerstav till bra pris
som jag kan inhandla för att kunna börja göra smoothies. :)

Edit: Imorgon tror jag att jag ska fara och inhandla en. Kanske en röd
eller svart mixer. Blir ingen mixerstav iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback