Budgetshopping.


Rensade lite i börsen innan jag for, upptäckte då att jag hade 50:- till på h&m. Och det är inte illa. Alltså 250:- att shoppa något för.

Möttes upp av glada ungar där mamma jobbar, dom har ju inte sett mig på evigheter. Och sen väl på maxi så inhandlade jag en väldigt rosa fleecedress(tröja&byxa för 129:-), nästan mot det röda hållet att använda mig av när vi far till fjälls nästa helg. Förhoppningsvis slipper jag frysa då. Och så ett par mörkblåa, stora mjukisbyxor för 80:-(budgetshopping eller vad!?haha) men jag har ett par sedan innan som är väldigt sköna och faktiskt har hållit bra i kvalite. Ska ge ett par svarta till älskling också(håller bara tummarna för att längden passar). Godis för helgen också kunde man ju inte glömma.

Sen h&m.  Tänkte "underkläder & smink". Fann jättemånga fina underkläder, köpte dock bara en bh med tillhörande underdelar. Bikinin jag vill ha måste jag eventuellt ha överdelen i större storek så den får vänta ytterligare. 2 par nya leggings då alla mina nuvarande börjar gå sönder på ett eller annat ställe. Hårsnoddar, ett diadem och ett par örhängen. Betala. Och när man handlade för 400:- så fick man ju ett presentkort på 100:- perfekt att gå ner på nedervåningen och inhandla ögonskuggor, "ögonpenslar", bronzingpowder, och en nagelfil.


Inköpen. Tröjan till fleecedressen.

När jag väl kom hem nu då så rensade jag min sminkväska och tvättade ur den. Sen tog jag en av mina koppar från min hylla och ställde borstar och eyeliners och dylikt i = mer plats i sminkväskan åt resten.


1. Före rensning & städning.     2&3. Efter.

Nu blir det att hänga tvätt och köra igång en till maskin, känner mig grymt flitig idag.



» lina

vad duktig du är som fixar sånt där :) kul med före och efter bilder!!

jag diggar din blogg du skriver så roligt, men jag skulle inte ha nått emot lite fler dagens outfit bilder sånna är alltid inspirerande.

kram

2009-03-30 // 20:03:52
» tina

Åh vad kul att höra!

Ska försöka att tänka på det, blir nog fler sånna nu när det närmar sig sommar.

Om du ser det här och även du har en blogg får du jättegärna skriva adressen till den. :)

2009-03-31 // 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback