20 åring behöver fly?

Känner mig jävligt nere just nu. Vet inte om det beror på att tiden bara rinner iväg och att det snart är fredag och jag har stängning, eller om det beror på att jag känner mig fast här för all evighet(när ska det vända så jag får lite jävla flyt?), har mycket jag behöver fixa i mitt rum,  eller om det beror på att skorna inte alls var som jag väntat mig. Kanske är det en kombination av allt.

Just nu önskar jag bara att det kunde dyka upp en drömlya till
perfekt hyra, och att den blev min såklart. Då kanske allt skulle
kännas en aningen lättare, fast fattigare.

Vill inte direkt annonsera ut mig själv för en lya.


Annonsera på Blocket!

Det är superbra, så jag fick min etta på Götgatan.

Man kan ju alltid komma lite billigare och bättre undan ifall man får hyra av en privat hyresvärd eller i andra hand som jag gjorde :)

2009-05-11 // 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback