all inclusive.

Har hunnit avnjuta lite sol i bikiniöverdel och korta shorts(för första gången i år!).
Synd att blåsten skulle ha övertaget, så jag gav upp efter 45 minuter trots att jag
hittade en plats med någorlunda lä.


J lunchade här och jag fick sällskap istället för att sitta i min ensamhet med djuren
och musiken. Hade jag haft bilen hemma skulle jag ha farit iväg en sväng för att
samtala med A. Nu går ju inte det och jag behöver gå och returnera skorna jag fick
förra veckan, samt kanske äta någon slags lunch innan jag ska ut på en löprunda.

6000:- med all inclusive är enligt mig ett rätt bra pris!
Nackdelen är att det är via arlanda. Bara 70 mil enkel
väg att transportera sig på något vis. Vi får se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback