Fortfarande inget besked.

Vi for ut och sprang igår. Vi hann bara till J så drog han med mig ut
i gamliaspåret. Det var dock väldigt blött där men det var kul att springa
tillsammans så det övervägde det hela totalt. I helgen väntas nästa rutt
i guess. Stumma vader idag vill jag lova.


Det är kul att sluta halvtvå, man har ju så mycket tid framför sig. Min huvudvärk hette iallafall duga. Längesen det gjorde så ont, så jag kunde inte göra annat än att lägga mig i sängen för att vila bort det. Där låg jag i 3 timmar, i ett helt tyst och stilla rum. Och det gjorde fortfarande ont när jag vaknade igen. Så jävla typiskt. Men nu känns det ännu lite bättre.

Så bra att jag ska gå och hämta ut ett par låga sneakers på macken som
jag beställde för en vecka sen. Så jag gissar att jag blir nöjdare. Även om
jag behöver vika tvätt och städa en del igen i detta kaos.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback