Ja, det är snurrigt nu.

Det är så snurrigt hit och dit nu så jag vet inte ens om det går att beskriva det
kortfattat på något sätt. Det blir nog bara ännu mer virrigt då skulle jag tro.


Okej, jag skippar två som jag hade möjlighet på än så länge. Och så tror jag att
jag tackar nej till den första som jag kan få om jag bestämmer mig för att jag verkligen
vill, ska ringa idag och meddela. Sen idag efter jobbet ska jag på en till koll som inte
känns lika säker(eftersom en annan har första tjing), men jag kommer nog att hoppas
på den. När allt är ur vägen tänker jag berätta mer ingående.

Nu ska jag byta kläder och sen bege mig till jobbet.
Det är sol och jag tänker inte gå enbart svartklädd.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback