Kan man klaga över mindre?

Det sjunker sakta in i mitt huvud att tiden runnit iväg alldeles för fort.
Den här dagen, vars tog hela kvällen vägen? Jag har suttit och letat
jobb och skickat iväg en spontanansökan, och ärligt, varför tar sånt
så lång tid?


Rentvätt ligger fortfarande i min säng, tyget är orört i påsen och jag
har inte ens duschat än men tanken "jag gör det imorgon" finns, dock
vet jag att jag kommer hata mig själv då, att duscha på morgonen är
något jag slutat med för det är så sjuhelsickes obehagligt.

Tvätten lär väl slinka ner i påsen igen i hopp om att bli vikta imorgon,
suck. Medans jag i panik hoppar in i duschen och därefter får lägga
migg på huvudkudden och släcka mina blågröna i vått hår, vakna upp
imorgon  och tänka "jag sov för lite inatt igen".

Godnatt.
Jag har åtminstone en lite spännande vecka
framför mig i veckan. Och så börjar jag inte
tidigare än 8 en enda dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback