Nyvaken och tankeverksamheten på max.

Jag har beslutsångest just nu, trots att jag inte fått reda
på beskedet ännu. Hur bra är det? Fanfanfan.


Och så vaknade jag imorse av att det var varmt och insåg att ingen hade ringt om jobb, varken från dagis eller från vikbanken. Jag vill jobba, inte bara ligga hemma och jäsa. Blir nog en låååång promenad idag.

Om någon känner för det kan dom ju ge mig ett heltidsjobb, då hade
jag inte ens behövt känna den ångest jag just nu känner. Då hade jag
kunnat göra båda delarna och ändå ha råd. Har ju även insett att de
pengar jag fick sist måste hållas hårt i, dvs ingen shopping! Isåfall
måste jag slå mig själv hårt på fingrarna. Spara,spara,spara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback