Snubbelfot och måsten.

Imorse fick jag i pricip dra mig själv i håret för att orka upp ur sängen.
Och när man är nyvaken och osugen på att vara vaken så har man halvdålig
balans, jag snubblade på mig själv som det klattret jag var. Men jag föll inte
handlöst till marken, satte mig istället i soffan och gnuggade ögonen några
minuter.


Behöver jag då ens nämna att det var gudomligt att få sluta ett idag, så perfekt!
Ska vila en stund och sen ta itu med att röja undan lite eftersom jag inte gjorde
det igår, jag vet att jag har usel pli på mig själv ibland.

Men det är inte sol ute och jag kan i princip inte smita.
Kläder, kläder, skor, presentpapper, skokartonger och
påsar så långt ögat kan nå.


hejpårej! vet inte hur man svarar så jag kommenterar bara såhär, vi har varit i turkiet nu och det var helt galet underbart ju:)

jack och jingles jobbade kvar ja, vet dock inte om de andra! hörde inte riktigt deras namn och jack och jingles var de enda snygga :].. om du har bilder så kanske jag känner igen dom:)

2009-05-19 // 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback