Soldyrkeri.

Snacka om nice arbetsdag igår fullspäckad med sol. På lunchrasten så låg
vi ute på liggunderlag, många är riktiga soldyrkare, och jag är en av dom.


Sen var vi hos R och L på middag igår, grillat, och vräkte i mig mat så det stod härliga till. Varför äter man tills man håller på att spricka när det är så gott? För att inte tala om att det var blåbärspaj till efterrätt också.

Mer skönt att komma hem och somna på soffan i väntan på att J skulle hitta åt en sevärd film, flyttade bara över till sängen sen och det var nog jäkligt längesen jag var så trött som jag var igår. Dom gångerna är så sjukt härliga.

Funderar på om jag ska sitta inne och se lite Satc eller om jag ska ut i solen
en stund(för kors i taket, den har kommit fram nu) medans J ändå gör en del
jobb här i huset. Solen ser lockande ut, måste ut och känna efter iallafall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback