Tick tock.

Vars sjutton tog tiden vägen? Jag hinner inte med.

Slutade fyra idag och jag har ändå inte hunnit med att "bara sitta".
Började med att baka en "Annas sommarkaka", tänkte vara lite
huslig och gullig inför i helgen. Sen direkt efter middagen så kastade
jag mig iväg i bilen för att inhandla födelsedagspresenten, och innan
jag hittade den ena grejen hade jag hunnit svära en hel del(det borde
ha funnits på dom ställena där jag kollade först, enligt mig, och det sa
jag till personalen också!).

Jag köpte mig ett par svarta låga sneakers(har kollat på dom vita innan),
och dom var sänkt två hundringar. Så dom gick bara på 199:- (dvs halva
priset) och då kunde jag bara inte gå förbi och låta bli. Dom lär bli flitigt
använda. Måste tvätta en maskin innan tiden rinner iväg alldeles.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback