flowerpower och fötterna på bordet!

Att vikariera på ett nytt ställe ger nya intryck, vilket kanske låter självklart.
Varför skulle det inte göra det. Men ibland kan man verkligen tänka "vad
olikt det är ändå".


Kanske ska börja med att nämna att jag varit på ett nytt ställe idag, och ska även vara där imorgon också. Men att vara i en riktigt lugn barngrupp är inte något man kan klaga på. Iallafall, idag när jag satt i personalrummet(utan att känna en själ) och en kvinna tar av sig tofflorna och slänger upp sina fötter på bordet så tänkte jag "shit, får man ha fötterna på bordet här?! Men sådär skulle jag aaaaldrig våga göra här". Måste jag nämna att jag inte ens vågade ta för mig och sätta mig i massagestolen för att skinnet gnekade så mycket? Så jävla löjlig och paranoid man blir när man är helt ny, det är så sjukt vilket beteende man får i sånna situationer. Önskar självklart att jag hade tuffat till mig på en gång och slängt upp fötterna på bordet före den andra gjorde det, att jag hade satt mig i massagestolen och njutit av min rast och skita i gnekandet från skinnet, jag hade kännt mig mycket "ballare". Får se om jag vågar vara "ball" imorgon. (hahah!)

Nu är åtminstone skorna postade, pust. Nu behöver jag inte tänka på det mer. I hope!
Funderar på att köpa en begagnad cykel för pengarna istället. Det är faktiskt något jag
skulle ha nytta av.


Borde hoppa in i duschen nu.
Så att jag inte stinker sen när jag ska träffa Mira.


Nå foton jag tog igår ute på gården.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback