Kunde inte hålla fingrarna i styr.

Upp, upp och ivääääg!
Eller vänta lite nu, vad tusan kacklar jag i?


Beror det på att jag inte vet om jag hann få i mig någon lunch eller i att jag höll på bli totalt nerkladdad i fil på jobbet idag? Tur att dom är ena riktiga gullungar och att det finns tvättmaskin här hemma. Vad skulle man göra annars, skulle definitivt gå runt i sandiga, snoriga och matkladdiga kläder, mmm yummie.


Allt från H&M. Kjolen var ett måste, och kostade endast 98:-, tänkte mig den i midjan matchande något av tublinnena(eller något annat jag har hemma). Och koftan kostade ju endast 49,50:- och ser jätteskön ut, så varför inte. Sen kan man aldrig få för många bikinis, eller!? Borde komma i nästa vecka, men skulle helst vilja ha dom på en gång!

Nu måste jag snabbduscha, blir hämtad om en kvart.
Shit vad tiden runnit iväg för mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback