Totally nice.

Utan dator hela helgen och det har varit skönt. Vi har inte ens befunnit oss inne i stan utan sovit utanför i ett stort hus, bara vi två. En kanonhelg är det minsta man kan säga.

Valborg var kul tills jag blev dyngtrött och huvudvärken infann sig.
Varför verkade alla så sjutusans fulla medans jag kände mig nykter?
Då gav jag upp. Vi hade ju trots allt haft vår egna majbrasa under kvällen
Det var runt 20-25 pers så vi hade ju en del städning dagen efter. Tror det
blev 6 påsar fulla med burkar och flaskor, och då drack ändå vissa vin och
groggar. För att inte tala om toalettlocket som någon satt sönder, all skit
utifrån som var indragen etc etc.

Vi cyklade även hem till mig och grillade med min familj. Sadeln var det värsta jag provat, den rent utav skar in i rumpan och dessutom var den för hög så det blev inte bättre. Men när vi åter var "hemma" igen så kändes det som att vi hade varit riktigt duktiga och att man näst intill hade fått skavsår mellan benen var som bortglömt när man bara skulle ligga framför tvn hela kvällen.

Lördag gick vi på stan och slöade och söndag dolade vi på, alltså inte något
överdrivet. Väl på stan köpte jag iofs 1 ny klänning, 2 par skor och 4 ringar.
Förutom lördagkväll när vi var på inflyttningsfest, dit vi cyklade(hahaha, ja på
samma cykel som på fredagen) och min sadel var sänkt!
Vi hade "cykeltävling" hela vägen hem, och gissa vem som vann? ;)


Mer bilder kommer...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback