Virus på kreditkortet?

Vi provade på Gandhi igår(indisk resturang, alla säger ju att det är så gott där och vi har länge sagt att vi måste prova stället). Jag åt den starkaste salladen någonsin i mitt liv(förrätt), det brändes riktigt på tungan, men gott var det. Sen provade jag på sweet chili kycklingen, helt gudomligt god. Och jag var nöjd över valet av en stor cola. Mitt kalas gick på under 200:- och jag var kanonnöjd!

Efter det så beslutade vi oss för att spontant gå och se änglar och demoner på bio, men innan det så skulle vi köpa lite gotta på hemköp. När det är min tur så inser jag ju att man måste betala med "chipet" där(mitt chip har lagt av) men jag provade ändå, -tekniskt fel. Jahapp. Då skulle J prova, tro inte på fan att maskinen hade lagt av då, den slocknade helt! Varpå han i kassan säger - har du nå jäkla virus på ditt kort eller? Kön blir bara längre och längre(bara en enda kassa öppen), men efter en omstart av maskineriet så fungerade det. Helt sjukt, vad fan har hänt med mitt kort, kan betala med remsan och med chipet på internet, kanske dags att ringa och beställa ett nytt igen, suck. Filmen var iallafall helt okej.

Här sitter jag nu, i soffan i min ensamhet tills femsnåret.
Åskan dundrade lite alldeles nyss och jag funderar på om
det blir Satc några timmar nu, om inte solen dyker upp förstås.
Sen ska vi till mam och paps och grilla grillspett, yummie!

Förövrigt, håret blev ljusare. Ska försöka få en bild på resultatet
senare idag. Men eftersom det är kulturnatta ikväll så blir det nog
inte förns imorgon det visas, men vem vet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback