Ända upp i rumpan.

Jag höll precis på att somna på soffan. Det hade varit skönt att tillåta sig själv det, men det är bättre om jag uthärdar 1 timme till minst och sen lägger mig på riktigt för kvällen eftersom jag ska upp och iväg tidigt imorgon. Bara jag hinner somna tillräckligt djupt så borde jag inte störas när J kommer hem efter att han tränat klart.

Det gick bra att jobba idag trots att jag fick en huvudvärk som heter duga där ett tag på eftermiddagen, men som tur var fanns det alvedon som jag kunde stoppa i mig och så blev allt bra igen tack och lov. Eftersom jag hade planerat att träna direkt efter jobbet så var det ju extra bra.

Och träna, det gjorde jag. Tog samma runda på löpbandet och det var förns efter idag det kändes i benen ända upp i rumpan. Så man kan ju säga att jag känner mig ganska så mör nu, fast jag är stolt över mig själv över att jag faktiskt tagit mig i kragen den här gången. Ska hinna med, och orka en gång till den här veckan och sen så blir det nog något pass åtminstone nästa vecka. Måste hålla mig frisk samtidigt som alla andra faller som käglor och blir sjuk.

Jag skulle gärna vilja ta vaccinet nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback