Andra glaset.

Alltså, det här pissvädret. Det gör mig galen. Mitt huvud blir så
tjockt. Men jag har iallafall gjort det jag hade planerat för dagen.


Har varit förbi på "dagis" och suttit där en stund, och fan vad jag saknar stället. Måtte dom bli sjuka någon gång(det är det man får hoppas på som vikarie, annars står man utan jobb till sist) så att de behöver vikarier. Tvättmaskin nummer två är igång medans den första är upphängd.

För stunden ska jag precis ta ut Meja i ruggvädret och sedan bara ta det lugnt tills jag ska hämta polon hos mamma på jobbet så att jag kan fara och hämta Alice, samtidigt som jag kan berätta att jag vikarierar och kanske kan få komma till det dagiset någon gång också. Men det kan bli spännande att försöka hitta dit när jag inte riktigt vet vars det är, att hämta den där goungen kommer inte att vara något problem i övrigt och så gör jag det för att hon ska slippa behöva vara till fem. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback