Besviken.

Jag vet inte vad jag ska säga. Är totalt slutkörd, orkade knappt jobba sista 2½ timmarna men härdade ut. Huvudvärk, yrsel och lite frossa, är säker på att det beror på sprutan igår. Sen for jag direkt ut till syrran för att klippa och slinga henne samt träffa syskonbarnen.

De hinner bli så stora mellan gångerna att man inte begriper det. Det gick bra och vi kapade tillochmed till en lugg. Jag har inte hunnit ta det lugnt förns nu. Och så hämtade jag ut båda mina paket idag. Jag vill inte ens säga det här, men jag är besviken över Nellypaketet.

Ett par skor var i en helt annan färg än vad jag beställt(är hundra på att jag valde bruna och inte lila). Ett par fick jag två vänsterskor av och så var tre par för stora. Jag brukar ALLTID ha den storleken på klackar, begriper inte att det kan skilja så mycket. Kan inte gå i 12centimetersklackar som glappar heller. FAN! Jag som har längtat efter det här paketet vansinnigt mycket.

Nej. Duscha och sen sova i think.
Är helt väck och vet inte ens vad
jag heter längre.


» Ninni

fan vad tråkigt att inga skor passade :( man blir så himla besviken när man beställt nå å de inte passar :( blä! hoppas de inte kostar massa med frakt å skit om du måste byta då. vet du om de är drop in på sprutfan där eller om man måste boka nå?

kram

2009-11-26 // 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback