Det går bra nu.

Att få sluta ett ibland är ju gudomligt! Som idag, då for man bara och tränade direkt efteråt i lite mer än en timme med Sandra. Det är ytterst lite folk och grymt skönt. Extra kul är det ju när man märker att det går framåt också.

Från 30(varav 15 löpning och 15 rask promenad) minuter till 50 minuter(varav 20 löpning och 30 rask promenad) på 4 pass. Det tycker jag är ganska bra. Ökningen med löpningen skedde idag trots att min arm dunkade varenda steg. Efteråt tog vi lite benpress och sådär. Roligast och flummigast var helt klart bollarna. Behöver jag ens nämna att duschen var grymt skön efteråt?

Tydligen ser jag nu blek ut, fick höra det under middagen här hemma av pappa. Jag känner mig inte sjuk, bara trött och matt pga en tidig morgon(brukar bli så den här tiden). Så jag ska eventuellt om Sandra, Anna och dom lite senare. Ska orka hålla mig uppe sent ikväll för att hämta gubben min från firmafest. I´m the driver tonight. Haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback