Håll till godo.

Igår jobbades det för fullt och egentligen skulle jag ha jobbat till 17. Hade turen på min sida och fick sluta 20 över tre istället. Det är härligt en fredag. Därefter var det ica maxi som väntade. Vad som köptes kommer att visas på måndag då jag har kamera och min dator.

Vi satt på en familjemiddag här ute och för första gången på väldigt länge kunde vi båda dricka vin till maten och lite sånt. Men det var ändå skönast att bara få somna tidigt för att vara en fredag då vi båda var trötta. Hade dock en halverst obehaglig natt, men som blev bättre som tur var. Och så var det så kul att vakna upp till ett vintervitt "landskap". Det var så vackert med all snö på träden och täcket som låg alldeles orört på marken.

Idag har vi rännt runt, kollat på golv och provsuttit bilar innan vi la oss i soffan och slog
på första Johan Falk filmen som vi hade hyrt igår. Mycket bra film, vill se nästa snart.

Vars kvällen bär av har vi ingen aning ännu,
mer än att vi ska stoppa i oss mat någon gång.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback