Jag vill bara sova.

Färdigjobbad, färdigtränad och nyäten. Kan det bli skönare än att
bara slappa resten av kvällen? Skulle inte tro det.

Känns skönt att jag utökade promenadbiten på löpbandet till 30 minuter ist för 15 och löpningen ligger kvar på 15. Så ja, det går framåt på den biten och det är skönt. Fruktansvärt skönt! Sen ska jag vara glad att jag faktiskt håller mig frisk trots det arbete jag jobbar inom där man blir mottaglig för alla basilusker och bakterier. Jag höll på få världens skrattattack där i början bara, och det enda jag behöver säga är Glenn. Haha! Pinsamt när jag insåg att en person till höger om mig hörde att jag gav ifrån mig ett tyst skratt för att jag inte kunde hålla mig.

Imorgon har jag blivit lovad att få sluta tidigare, vi ska vaccinera oss
mot baconsjukan är det tänkt. När jag tänker efter så kommer det nog
bli en lättnad när det är överstökat.




Klockan 07.00 imorse och jag är redo för jobb. Först måste jag bara hem för att hämta
vinterkängorna samt jobbjackor(2st för olika ändamål, jaja, beroende på väder) och för
att äta frukost.


» Linda

Du är då alltid fin och fräsch!

2009-11-25 // 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback