Sa jag att jag svettas som en gris?

Nytränad och nyduschad. Har en så grymt härlig känsla i kroppen för tillfället, speciellt när träningen går bra trots stela och stumma ben. Min uthållighet börjar bli längre och är det något som känns bra så är det de. Fixade även mitt onoffkort så att jag kan ta mig in i gymmet när jag vill mellan 06 och midnatt utan att behöva hoppas på att någon annan ska in/ut eller finns inne i gymmet. Skönt att slippa oroa sig över det. Jag är stolt över mig själv och det kan jag nog aldrig säga för många gånger.

Det sköna känslan lär hålla i sig resten av dagen och kvällen. Sen får vi se om nästa gång blir på måndag eller tisdag. Men nu ska jag bara sitta här en stund och sen framför tvn resten av kvällen. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback