Sliten dagen efter vampyr.

Läget just nu är slitet. Är trött så in i bomben. Delvis på grund av gårdagen. Men sen också på grund av att jag följde mamma och pappa med alla ungar på Leo´s lekland trots min hangover. Var faktiskt riktigt roligt. Det som kändes lite jobbigt var ett syskonpar som jag haft på dagis några få gånger och dom kände igen mig. Efter det var dom inte blyga av att vara i närheten, dom satte sig rent utav och höll fast mina ben och förväntade sig att jag skulle leka med dom. Men efter lite bök och lite tur så lyckades jag skaka av mig dom. Träffade ju på andra barn också, men det var mycket lindrigare. Så nu är jag som sagt trött som bara den och ska bara ligga i soffan hela kvällen.

Gårdagen var rolig. Var väl kanske inte snyggast i mitt smink(det försvann lite eftersom) men vad fan jag bryr mig inte. Jag hade kul och skrattade. Sen missade jag det pyttelilla trappsteget på rex trapp som inte ens är ett trappsteg och gjorde en förstklassig vurpa som jag reste mig snabbt ifrån och höll på att skratta sönder mig ännu mer. Vågade inte ens kolla vilka det var som såg vurpan, trots att dom frågade hur det gick. Haha. Och på ena förfesten träffade vi på hela luciatåget också, såhär i månadsskiftet.

Det konstigaste av allt var vår chaufför hem, att det skulle vara han. Helt sjukt vad otippat när man inte sett människan på 3-4år. Näe föresten, det var inte det konstigaste, för det var att jag fick med mig i princip hela Ninnis outfit och halva Simons hem hit. Märkte ingenting förns vi hoppade ur bilen. Så här står jag nu med en myrrumpa, myrben, ett affro och wolwerine´s knivar. Och det fulaste av allt är att jag fortfarande har blodspår på hakan efter mitt fakeblod, trotts att jag tvättat mig 14 gånger.

Näe. Jag pallar inte mer nu, måste vila lite innan middagen.
Bilder kommer imorgon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback