Vinterns första vurpa.

Jag vet inte vars jag ska börja. Eller okej, vi säger såhär. Ikväll? Ja, ikväll blir det hemmakväll och lördagsmys med gubben min. Fan så härligt att bara ha fått rå om varandra exakt hela dagen. Annars är det alltid jobb, träning, hockey och annat som kan rubba sånt. Känner mig väldigt nöjd med hur den här kvällen blir.

Gårdagen var blandad. Till en början hade jag ju bara tänkt titta förbi en stund, det hela slutade med att jag skjutsade ner A och S till stan och därefter till och med följde med in på Allstar(skulle ändå hämta gubben efter 2). Trots att jag inte var uppklädd(hade lite ångest över det, speciellt som jag hade vanliga reebook skor på fötterna och inga klackar). Men nykter som jag var så accepterade jag läget och försökte göra det bästa av situationen. Det mest komiska var väl kanske att jag gjorde vinterns första fall och föll i backen nedanför Sandra. Haha, och det var jag som var nykter av oss tre, men det var halt som rackarns med frost i gräset när man har reebook´s.

Men varför är det så att när man är ut i vanliga fall(iofs ganska sällan) så träffar man sällan folk som man faktiskt tycker det är kul att träffa. Men när man nu för en gångs skull är ute, nykter och ouppklädd så träffar man många. Jävligt kul ändå, men vafan. Det roligaste var nog att jag inte höll på att känna igen Robert när han hade knackat mig på axeln eller då min barndomskompis hamnade i princip bakom oss i kön in. Ibland är världen mindre än man tror. Men det blev en ganska kul kväll ändå trots omständigheterna. Nästa gång ska jag banne mig inte vara nykter.

Det var ganska skönt när man fick slockna totalt vid 4 snåret inatt efter att ha varit vaken 22 timmar med allt vad dom innebar. Sen att jag har träningsvärk i hela låren och i röven är ganska skönt sådär. Dessvärre vet jag inte om det är olyckshändelsen eller träningsvärk som går upp i magen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback