"VIP-kvällen" som inte kändes så VIP.

Fan, man ska inte fara på sånt där. Det är farligt. Jag for dit med tanken "inte shoppa mycket!" och lik förbajat går jag ut med 4 grejer. Nu får jag inte shoppa mer än nödvändiga grejer nästa månad(läs:julklappar!). Då kommer jag att måsta leva med ångest.

Först när jag kom dit utanför och väntade på Pernilla var det jag och 3 till som stod där. På 5-10 minuter hade det utökats till 100-150 kanske. När alla väl blev insläppta så slets det kläder till höger och vänster och det var ett enda kaos där inne. Jag raffade åt mig 15 plagg och ställde mig i en över 30 minuter lång kö och en liten skitunge(okej, kanske på 16år?) försökte tränga sig före, då jävlar sprang jag om henne och in i provhytten. Man blir irriterad efter att ha väntat så länge. Ska jag även erkänna att jag tyckte 15 plagg lät mycket och då sa 14 istället?(Vet inte varför egentligen, pinsamt). Kön till kassan gick som tur var fort.

Tycker det var äckligt dålig stil av några småtjejer i hörnet som trängdes i 1-2 provhyttar och sen hämtade kläder i olika storlekar(när det är sån kö så blir man bitter, ja). Men det var inte bara det, de sprang även och hämtade snacks åt varandra!!! Har man bråttom då eller? Vet man att kön är skylång? Idioti.

Annars då? Jo, jag måste sova för att jag börjar klockan 7 imorgonbitti.
Det är jag inte jätteglad för, men så är livet. Min arm ömmar(axeln också
efter alla kläder jag höll i, men det räknas inte) och jag hoppas bara att
det inte blir värre än så och att jag för allt i världen kan jobba imorgon.

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback