Äcklus.

Är vansinnigt dålig på att fota just nu, ser jag något hastigt så är det enklare att
hala upp mobilen. Som när vi var på K-rauta, den bilden kommer upp efter helgen
eller imorgonkväll då jag får tillgång till sladden.


Ikväll vet jag inte, antingen så blir vi så trötta att huvudet faller eller så kanske vi kan
ta oss ölen vi har i kylen på ett eller annat sätt. Har inga direkta kläder att använda för
att svira, shorts och linne är nog en aningen för kallt. Ska försöka fara om hemma och
hämta min lila eller någon annan kreation utifall att vi tänker infinna oss någonstans.

Indiana Jones på tvn och miljarders insekter som krälar runt så att det spritter i hela
kroppen av obehag. Insekter är bara otäcka och ohyra.
J: - Titta!
T: - Men det är ju äckligt(med äcklad röst)!

Att se kiddos på stan är ingenting jag är direkt van vid, det hände idag och jag måste
erkänna att det nästan kändes pinsamt. Tur att hon är en riktig glaskit som lyser upp
heleste tiden. Kan ju dessvärre tycka att det är surt att de lila ljusskålarna på indiska
är helt jävla slut i rätta storleken, fan, när till och med J tyckte att dom var fina.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback