Änglabarn.

Wonderful day. Mindre barnantal, helt underbart lugna och så började det trappa av redan vid halvett. Så halvfyra hade  jag bara 2 kvar. Aldrig någonsin har jag varit med om en så lugn dag allt som allt med en riktig mysfredag då vi haft nersläckt och bara haft smålampor och ljus tända. Dessutom höll vi oss inne hela dagen pga regnet. Men att fara hem efter en sådan dag är underbart.

Nu rår vi bara om varandra och inväntar idol efter att ha nyätit pizza/rullkebab.
Barnkalaset antar jag har flytit på, hoppas det, samtidigt som jag gärna hade
befunnit mig på plats. Men jag ska dit sen någon dag och ge lilleman en gåva
för att han blir hela ett år gammal, fast än det känns som att det var igår han
kom till världen.

Har inte så mycket mer att säga än att jag njuter just nu och att jag
så innerligt hoppas att det jag skrev om innan vänder inom en snar
framtid. Om inte annat kan väl jobbet nästa vecka få flyta på utan
att jag ska behöva bli irriterad och arg. Händer det MÅSTE jag ta
ett ordentligt snack.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback