Kostymångest.

Helghelghelg. Smakar på ordet i munnen. Det känns faktiskt riktigt bra.
Så imorgon blir det sovmorgon till att börja med och därefter staden.


Har sådan ångest över lördag. Vi har inte bestämt om vi ska fara, men far vi så måste vi ju ha utklädnad. Men vad fan kan man hitta på? Jag skulle vilja ha något kaxigt. Vars hittar man utklädnader i den här staden? Jag har noll inspiration fast att jag har en bild i bakhuvudet(vet dock inte hur det ser ut i verkligheten, så det är liiiite svårt). Det enda jag har hemma i kostymväg är ett par kanintänder(från klassresan till kolmården) samt ett par gamla kaninöron från liseberg. Vad fan gör man? Skulle jag vara kanin så vill jag inte ha gröna öron, dessutom skulle jag isåfall vara svartklädd. Och så skulle jag vilja ha en rosa fluffig svans. Vampyr i tjejformat skulle ändå vara grymmast, och det jag helst skulle vilja klä ut mig till i think. Men hur klär man sig då i klädväg? HJÄLP!!

Edit: Skulle kunna vara pirat också..


Finns ju en maskeradbutik på götgatan, vet inte om det mest är till uthyrning dock?

Men har för mig att de har lite accessoarer med :)

Tänkte försöka svänga in där imorgon och kika lite iaf :)

Slå en pling om du ska på stan hyffsat tidigt?

2009-10-29 // 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback