Fan så kung.

Igår var en långsam dag på jobbet, trots att det var färre timmar än vanligt, men det blir lätt så när det är lov och vi bara har 9 barn. Skönt är det iallafall. Likaså idag då barnaskaran var lika liten och jag drog igång och lekte kuragömma med dunk med dom ute. En dag kvar och sen är det helg.

Följde med och såg Löven-AIK igår. Fyfan vilken rolig match att se! Relativt mycke publik(jämfört med vissa matcher innan), över 3500 pers. Det lät ordentligt när hela hallen applåderade och det var riktigt härlig stämning. Jag var så nervös att jag slet mig i mössan ett x antal gånger, och då slutsignalen äntligen är kommen så vinner vårt kära lag med 2-1. Awesome.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback