Finns det seriöst något äckligare?

Finns det något mer äckligt än att rengöra en skitig toalett och handfat egentligen?
Okej, förutom att rensa avlopp då, men det är riktig grabbgöra det. Kan som inte
komma på någonting sådär på rak arm.

Imorgon ska jag packa upp alla mina grejer, samt städa mitt rum och rensa badrumshyllan
där massor av saker ska väck, de används ju för sjutton aldrig. Det känns som att jag kommer
ha ett projekt framför mig när jag slutar jobba klockan två. Men det är ett ont måste helt enkelt.

Ska packa ihop lite grejer innan jag ska bli upphämtad av karln min,
som förhoppningsvis är riktigt glad efter en Löven-vinst ikväll då de
just för tillfället leder med 5-0. Awesome!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback