Oanade priser.

Vad är det för fel på mig. När jag slutar tidigt och har många timmar framför mig så somnar jag, IGEN. Och sover i 1½ timme innan jag blir väckt av telefonen och en riktigt glad pojkvän. Är det dessa mörkare tider som förstör mig, att jag känner att jag måste sova hela tiden?

November och December kommer att bli konstiga månader, men det grejar vi. Ska försöka jobba arslet av mig. Och sen i Januari så blir det ytterst spännande. Nytt, nytt, nytt. Jag älskar när det är spännande. Om en-en och en halv vecka sätts första processen igång och därefter får vi vänta ut de två månaderna. Tycker det är skitkul att det gick så jävla bra, trodde inte det var möjligt att det skulle ske på den nivån.

Kanske att det blir lite utav en firarmiddag idag
innan karlsloken ska på hockeyn. ;)


» ninni

vad ska ni göra i januari? :D

kram

2009-10-10 // 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback