Rosett.

Det bästa med att duscha på morgonen är att håret blir rakt när man sen får lov att torka det med hårtorken istället för att få konstiga vågor av att ha sovit i uppsatt eller liknande. Så idag satte jag tillochmed rosettdiademet i håret fastän jag tycker det är svårt att bära sådant ibland. Men jag fick bara höra positiva saker från både barn och personal så jag ska väl ta åt mig antar jag.

Kom iallafall hem med världens huvudbang, det gör rent utav skitont och jag väntar bara på att värktabletten ska börja värka som jag hittade i jackfickan när jag satt i bilen på väg hem. Snacka om att man faktiskt kan få ha tur ibland. Ska ta tag i alla mina kläder sen, har bara inte orken just nu. Man får skjuta upp saker ibland, såvida det inte blir allt jämt.



» Frida

Hej!

Tack så mycket!!

Allt bra med dig??

2009-10-21 // 11:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback