Så gick det.

Sitter utanför stan med karln i garaget. Om inte allt för länge hoppas jag att det är dags för hemmalagade hamburgare för vår del. Är vrålhungrig efter en dag på stan, det enda som har fått slinka ner efteråt är en gurkbit.

Fann iallafall tänder och smink till att vara vampyr så det är fixat, hjälpte även N och fixade svart ansiktsfärg så att det är kirrat. Helt sinnes vad många som var ute i sista minuten för att komplettera eller skaffa sig en maskeradkostym. (Ärligt talat blev jag sugen på att vara katt för en sekund, eller kanin när jag såg de fina kaninöronen som fanns). Fann även jeansen jag provat för länge sedan och tog slut, nu i rätt storlek. Så de, nya lackleggings(mina är för taskiga) samt en till stickad tröja, fast i svart köptes från GinaTricot. Sen fick det räcka i klädväg. Var äckligt nära på att köpa ett par nya uggs också, men valde att vänta med det. Det var superkul att träffa Pernilla och gå runt med henne, var evigheter sedan sist vi sågs.


JEANSEN!

Smink+tänder x2 samt en sneakpeak på hur mina läppar kommer att se ut(provade bara lite på underläppen)
.

När vi gick för att kika på maskeradbutiken inne i stan stod det fullt med invandrare just utanför, och även inne i byggnaden. Det kändes så annorlunda att promenera där igenom(inget illa menat någonstans), och vi hade ju inte den blekaste om varför de var så samlade. Det visade sig senare när vi gick ner från butiken och alla helt plötsligt var puts väck, det var en moské i källaren, vilket förklarade alltihopa. Hade inte en susning om att det fanns en sådan där. Men å andra sidan är det skitbra för deras del att ha en sådan central lokal som sin moské.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback