Skor i hög.

Jag tog mig ur sängen och in i den heta duschen för att sedan hoppa i de planerade kläderna och
med ansiktet och håret på plats. Haha. Känner mig fit for fight nu för jobb. Blir nog en bra dag. :)




Igår Började jag packa ihop mina skor, har insett att jag haft 17 par här inne samt 2 par + 1 par stövlar ute i bilen och jag kommer inte behöva alla just nu. Men hade inte en susning om att jag hade hunnit dra hit så många. Packade iallafall ihop två icapåsar(nu står det ju iofs coop och willys på dom) full i skor och då är det inte alla. Att jag sedan har en hög med skor hemma också får mig att inse att jag bara blir värre och värre när det gäller skor. Men jag gillar skor av alla olika slag, klackar, tyg, ballerina, sneakers, stövlar och vad kan man då göra. Så länge det känns på en rimlig nivå kanske det är okej? De påsarna blev iallafall hemkörda samtidigt som mina böcker, några filmer, mina pysselgrejer och min vhs/dvd-spelare.

Näe om man skulle bädda sängen och fara, det vore kanske något. Det är riktigt härligt
höstväder ute iallafall så jag ska försöka njuta av den här dagen när jag nu slutar tidigt dessutom.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback